luni, 2 martie 2009

Quelques mots...

"Frumusetea este ceva palpabil, ceva ce poti atinge cu propriile degete, ceva ce se poate reflecta in ochi."
Am ajuns la concluzia ca frumusetea are doua laturi, una fizica si una morala. Cred totusi ca stiati asta si fara sa v-o spun eu. O persoana ce dobandeste frumusete interoare este mai frumoasa decat una cu frumusete exterioara. Da... e o metafora, intelegeti ce vreti.
Pentru a ajunge la perfectiune ai nevoie de amandoua... si da(din nou)... cred in perfectiunea umana si mai degraba am indoieli cand vine vorba de cea divina.

"Tinerete fara batranete si viata fara moarte"
Poate toti avem momente cand ne dorim asa ceva. Eu spre exemplu mi-as dori sa raman la varsta asta, sa raman neschimbat fiindca ma simt impacat cu mine si cu cei din jur. Insa daca ma gandesc mai bine, a fi tanar si nemuritor e absolut ingrozitor... sa vezi cum cei dragi iti mor iar tu traiesti vesnic. Plus ca ar fi plictisitor sa faci aceleasi lucruri la infinit, sa te uiti in oglinda si sa vezi aceeasi fata neschimbata, iar asta cred ca te-ar aduce intr-un final la nebunie.

"Zambeste! maine va fi mai rau."
E cel mai pesimist motto din lume. Daca aud ca cineva spune asta, trag concluzia ca asculta Tokio Hotel si are unghiile date cu negru, sau ca are o colectie de insigne Punk:))... Zilele astea am auzit pe cineva care a spus o asemenea prostie si sincer m-am ingrozit. Dupa mine ar suna ceva de genul "Zambeste! maine vei rade." Cred ca pesimismul este cauza tuturor relelor din lume si mai ales gandirea negativista a multora. Nu pot sa spun ca eu nu am avut momente de pesimism total, dar mi-am revenit.

"Respecta ca sa fii respectat!"
Aici sunt de acord. Eu nu pot sa respect pe cineva care nu ma respecta si daca o fac, e doar ca sa ii demonstrez ca pot fi si rautacios. Insa o persoana care merita cu adevarat respectul meu il va avea. Am un drum de urmat fiindca sunt abia la inceput, dar parintii mei m-au invatat ca primii ce trebuie sa fie respectati sunt cei din familie si apoi cei straini.

2 comentarii:

undoo spunea...

"Zambeste! Maine va fi mai rau..." mie nu mi se pare deloc pesimist chiar din contra..
cred ca ideea mottoului asta este ca dak ai in perspectiva posibilitatea unui eveniment negativ, vei fi mult mai surpins in cazul unei surprize placute. :-?? parerea mea... si chiar asta e si filozofia mea de viata.. dak azi imi merge prost, de ce sa ma intristez pentru asta cand maine e posibil sa fie d n ori mai najpa. Nu mai bine incerc sa zabec si sa vad partea buna a lucrurilor, acum cat inca mai pot sa o vad.. ca nu se stie niciodata c urmeaza... si chiar asea e :D
maine pot fi placut surprins ca este o zi buna :d
(cea mai buna premisa, pt orice, este un zambet)...
ps:uite c face un insomniac :))

emptysoul ♥ spunea...

scz...frumusetea nu se reflecta in ochi...se "reflecta" in suflet...