duminică, 29 martie 2009

Obsesia mea creste cu fiecare secunda

Daca acum o saptamana Zac era tipul pe care il admiram si cel cu care as vrea sa ma aseman, in prezent am facut o obsesie pentru el. Am ajuns sa am fantezii cu el, sa am poze cu el pe Desktop, sa revad HSM-urile. In general obsesiile sunt asemanate cu viciile, dar Zac pentru mine e pur sentiment. Vreau sa-l intalnesc sau macar sa-l vad.
Chiar daca in articolele anterioare am aflat ca exista si persoane care nu-l suporta sau care pur si simplu le este indiferent, nu ma pot abtine sa nu zic ca mi se pare imposibil. Fecare poza pe care o vad ma face sa-l venerez pentru stilul lui de a se imbraca, de a zambi... am observat ca are pana si blugi ca ai mei.
Ca veni vorba de imbracaminte... nu cred ca am mai vazut pe cineva care sa stie sa-si potriveasca hainele mai bine ca el... asta daca nu are stylist personal. Pur si simplu o invidiez pe Vanessa!

Mai jos gasiti o noua serie de poze pe care le ador... sa nu-mi spuneti ca sunt obsedat, ca stiu asta!Ultima poza a fost precum "cireasa de pe tort"... insa colectia mea de poze cu Zac nu se termina aici si de aceea va anunt ca vor mai exista articole atat despre el, cat si cu poze cu el...

PS: daca nu va place de el, nu comentati... daca vreti sa ziceti ceva despre obsesia mea, e OK...

5 comentarii:

undoo spunea...

:-W chris evans e mai bun ca zac :D

Anonim spunea...

pt binele tau....nu te mai amagi cu acest Zac pe care nu-l vei intalni oricum niciodata, e frumos, e tot ce zici tu ca e, dar e prea departe, mai bine revino la tipul de care vorbeai acum cateva zile, Alex, e mult mai probabil ca el sa-ti devina iubit, nu Zac :) asa ca mai bine iti canalizezi energia spre lucruri realiste

Emy spunea...

aaa... dar nu sper sa imi fie iubit. De intalnit o sa-l intalnesc sigur... si am motivele mele sa cred asta(si cand zic "intalni", ma refer sa-l vad in carne si oase, nu sa port o conversatie cu el). Cat despre ALEX :x... va fi atunci cand va sosi momentul. Insa pana atunci nu prea am curajul necesar, fiindca as risca prea mult daca nu as fi convins de anumite aspecte ale sale...

FLORIN spunea...

pe astea le-ai vazut?
http://perezhilton.com/2009-03-16-more-zac-efron-yummyness

http://perezhilton.com/2009-03-16-zac-efron-a-naked-girl

http://www.youtube.com/watch?v=6Cz6ZUkUT48&feature=channel_page

emptysoul ♥ spunea...

nu se stie ncdt...daca il vei intalni sau nu...uita-te la mine pe blog...eu cred cu tarie in ceea ce imi doresc...si cred cu tarie ca daca lupti si iti dorestii acel ceva......Dumnezeu te va ajuta