vineri, 13 martie 2009

Aimer et haïr sont des synonymes

Ei bine poti iubi si uri in acelasi timp, aceeasi persoana. Sa trec in fiecare zi pe langa el si sa nu spuna nici macar "Salut!" sau "Da-te mai incolo!". Indiferenta ma omoara si il urasc. Dar cand se apropie, mii de fluturi imi zboara prin stomac, buzele mi se umezesc, ochii imi raman paralizati si mintea imi zboara departe. Poate ma atrage doar fizicul lui, sau doar faptul ca nu ma baga in seama si ca nu e la fel ca ceilalti. As vrea sa pot intra in mintea lui si sa aflu ce crede si de ce de fiecare data se uita la mine, dar tace ca un mormant!
E ciudat sa iubesti o persoana pe care o urasti, insa e placut sa te gandesti la acea persoana. Stau zi de zi prin curtea liceului doar sa il zaresc cum rade si se amuza cu prietenii sai. Ma gandesc ca s-ar putea uita la mine si mi-ar citi in ochi gandurile disperate si uneori plina de dispret. Arata bine, il invidiez... e olimpic, il venerez... e indiferent, il urasc, dar il iubesc. Sunt indragostit de cine nu trebuie, simt ca explodez, fiindca nu ii pot spune ce simt, m-ar face sa-l urasc si mai tare.
Stau si ma gandesc cum as reactiona daca ar veni la mine si m-ar intreba "Ce faci?". Ce as zice? Probabil i-as raspunde cu aceeasi indiferenta cu care el ma trateaza si cu acea indiferenta care ma face sa il iubesc si sa il urasc, in acelasi timp. Dar daca ar veni si m-ar intreba "De ce ma tot privesti?"? Ce as face atunci? I-as spune ca il detest si ca vreau sa-l sarut?
Deseori simt nevoia sa il salut eu, dar gandul ca nu mi-ar raspunde, ma infioreaza, ma lasa rece si ma transporta intr-un cosmar. L-as uri si ai mai tare, dar nu stiu daca l-as iubi la fel de mult.
E greu sa iubesti pe cineva pe care il urasti. Si e si mai greu atunci cand a iubi si a uri sunt sinonime.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Situatie bizara,poate vei avea ocazia sa iti ei inima in dinti si sa il intrebi ceva:)) eu unul nu sint intratit de curajos :((( dar sint bun la sfaturi:)))
da un semn de viata,daca ai rezolvat "problema"

Emy spunea...

Nu am curajul asta... dar la un moment dat tot imi voi lua inima-n dinti. Trebuie doar sa ajung in faza in care sunt disperat...

Anonim spunea...

daca tot sunt la sfaturi,ce poate sa zica ?da sau nu .Daca ii da atunci totul este perfect,daca ii nu ...atunci e..nasol:)))citisem undeva ca noua ne e mai frica de cea ce ne gindim ca se va intimpla decit de cea ce se intimpla in realitate.Cind ies cu prieteni si vedem un tip interesant deja e o gluma dea noastra ca eu voi merge si ii voi zice "i find you verry atractive ,do you want to go to bed with me?la care ma intorc cu nasul spart...nu am intrebat nicodata pe nimeni de fapt nici eu,imi este frica recunosc:((