duminică, 1 martie 2009

Sexy body

Sa incepem primavara cu un top... un top al celor mai frumoase corpuri, din punctul meu de vedere. Tin sa precizez ca topul nu tine neaparat de cate patratele sunt pe burta, ci de alte motive, pe care eu le gasesc oarecum sexy. Daca aveti si alte propuneri sunt dispus sa le ascult si cine stie poate o sa fiu de acord cu voi...

Locul 7 il ocupa Daniel Radcliffe. Il apreciez atat pentru evolutia sa pe plan profesional cat si pentru curajul de a aparea nud in Equus. Are un corp nu foarte facut dar care e destul de sexy cat sa intre in topul meu.
Justin Timberlake e unul din cantaretii mei preferati si cu atat mai mult, are un corp foarte ok si de aceea ocupa locul 6.
Enrique Iglesias e pe locul 5. Daca Justin e unul dintre favoriti, Enrique e favoritul nr. 1. E sexy prin masculinitatea de care da dovada si prin melodiile pe care le canta... so, no comment!
Locul 4 este ocupat de un fotbalist, fiindca fara un fotbalist, un top nu are cum sa existe. Deci Cristiano Ronaldo nu e chiar cel mai sexy fotbalist, dar e simpatic si prin urmare ocupa pozitia 4.Channing Tatum este pe locul 3. Arata trasnet daca ar fi sa o luam asa. L-am vazut pentru prima oara in She's the man, apoi in Step Up... cred ca merita pozitia a III-a.
Eh nah... locul 2... Zac Efron... cred ca va-ti prins ca in general el este favoritul meu. E frumos, defapt superb, arata super si e si celebru. O invidiez pe Vanessa:))! Daca va mirati de ce e pe 2, o sa aflati...Uite ca am ajuns si la locul 1, care este ocupat de Chris Evans. E pe departe cel mai sexy tip de pe planeta si cred ca merita locul fruntas. Are un corp prea perfect si cred ca sunteti de acord cu mine...Astept pareri pro si contra, dar va reamintesc ca topul e vazut prin prisma ochilor mei... deci nu fiti duri:))...

4 comentarii:

M. spunea...

Total de acord cu locurile 1 si 3.
I-as fi adaugat insa in top si pe Steve Sandvoss (alltime favourite) si pe Hugh Jackman.
In rest ceilalti mi se par oarecum de umplutura, mais chacun a son gout!

undoo spunea...

deci.. [-( je suis pas d'acord avec toi :)
justin rulz :X:X
enrique e doar frumos nu canta mijto...
zac e oke.. da e prea oke asea ca mei antipatic pt asta.. tre sa ascunda el un secret graoznic..
si cam atat
ah da.. daniel arata ciudat :D si e mic d staura :))

Emy spunea...

La Steve sincer nu m-am gandit. Intr-adevar arata bine si e frumos. Pe Hugh Jackman il stiu din X-Men... arata bine... dar cum spuneai si tu... chacun a son goût...

Enrique canta super:))... Zac e perfect si nu cred ca ascunde eu stiu ce secret malefic si pe Daniel il apreciez.

delphy spunea...

tu nu esti on top
credeam ca esti mai narcisist :D