duminică, 22 martie 2009

Dispret vs. Respect

Of... m-am saturat pana peste cap de persoanele superficiale, din a caror comunitate fac parte. Intru si eu ca tot omu' pe mess, si trebuie sa se bage cineva in seama cu mine si sa-mi strice ziua.
"a, p sau v?"... nici macar "sal!" nu stiu sa zica. Am ajuns la concluzia ca e o boala. Atunci cand nu ai parte de afectiune, ajungi sa vrei doar sex si aventuri, sa faci concurs cine face sex mai des si mai bine.
Daca ati apucat sa ma intrebati asta, si nu v-ati cerut scuze rapid, nu o sa purtati o conversatie cu mine.
Sunt foarte putini cei cu care poti vorbi, si cei care isi dau seama ca a fi gay nu se rezuma doar la sex si "deztrabalare"(ceea ce fac tinerii, din d.p.d.v. al bunicii).
Cu toate astea ma bucur ca am dat si peste persoane speciale cu care m-am inteles si ma inteleg, persoane cu care poti vorbi despre orice, deschise la minte si pline de viata. Va respect pentru ceea ce sunteti si pentru ca va consider prieteni... mes amis!
Beaucoup de bisous!
YM: isac.emi90

3 comentarii:

Anonim spunea...

leapsa pe blog la mine...;)

undoo spunea...

>:D<>:D<>:D< ma broooooooo:X
c gay esti:D
>:D<

Emy spunea...

:> ms bro:))... am sa te tin minte>:D< :))