miercuri, 25 martie 2009

...continuare

Am inceput sa va povestesc despre un tip de care sunt indragostit. Chiar daca nu va pasa sau nu sunteti curiosi, o sa imi deschid sentimentele in acest articol, fiindca aici e singurul loc unde pot sa vorbesc despre el liber. Desi chiar si asa exista un grad de risc ca el sa intre pe blog-ul meu, dar (ciudat) nu cred ca as fi trist.
In primul rand va pot spune cum il cheama... ALEX... Cred ca toti am iubit sau iubim platonic, insa va zic cu sinceritate ca e cel mai dur sentiment. Nu stiu daca ceea ce simt e iubire, dar pot spune ca prezenta lui ma aduce intr-o stare de extaz. Nu am curajul necesar pentru a intra in vorba cu el. Mi-e frica de greseli, de posibile erori pe care le-as face si cel mai rau, mi-e frica de o respingere categorica din partea lui.
Doamne ! E atat de frumos! Cand zambeste simt ca plutesc, iar ochii sai caprui... omg... ii ador!
Zilele acestea am incercat sa testez ceva. Tot timpul cand trecea pe langa mine simteam un miros de parfum foarte cunoscut, ca mai apoi sa-mi dau seama ca are parfum ca al meu. Am zis ca e posibil sa ma fi simtit pe mine, si astfel, doua zile nu m-am dat cu parfum pentru a ma convinge de rezultatul testului. Si... DA... a fost pozitiv... foloseste acelasi parfum mine. Cine stie? Poate pe viitor o sa-l impartim...

5 comentarii:

Pinocchi0 spunea...

Cred ca nu ne-ai spus esentialul: El e gay?

Emy spunea...

Nu stiu! Dar e prea frumos ca sa fie hetero:d. Ideea e ca am vorbit cu cineva care zice ca e gay... insa nu sunt sigur. Totusi eu sper!

Pinocchi0 spunea...

Si de ce nu il intrebi chiar pe el?
Intreaba-l si povesteste-ne neaparat cum a fost -- momentele astea sint tare frumoase.

Anonim spunea...

ce mai astepti?? stai de vorba cu el, afla ce muzica ii place, hobby-uri, poate ai sansa sa fie si el gay si mai mult, sa se indragosteasca si el de tine. NU pleca de la premiza ca o sa te respinga! nu se stie niciodata ce poate iesi, totul e sa incerci sa faci ceva concret!

Anonim spunea...

dar repede, ca s-ar putea sa intre altul pe fir si sa ti-l sufle de sub nas