duminică, 5 aprilie 2009

Spirite sau puterea mintii?

Au trecut cam 3 ani de la cea mai ciudata intamplare din viata mea. Stau si acum si ma gandesc si ma trec fiorii, iar sentimentul de vinovatie inca il mai am in anumite momente. Sincer am incercat sa evit subiectul asta, dar aseara m-am scapat si am povestit. Nu am sa va spun decat ca atunci cand vezi un pahar care se misca in toate partile si culege litere, formand cuvinte cu o viteza impresionabila, nu ai cum sa te gandesti la o farsa. Ideea e ca in clasa a 8a eram doar un pusti idiot si care nici nu stia ce vrea de la viata(nu ca acum as sti), dar atunci am incercat pentru prima, si bineinteles pentru ultima data, sa fac spiritism. Daca va trece asa ceva prin cap va spun acum !!!STOP!!!
Simteam ca fac rau cuiva, ca il torturez, ca il pun sa faca ceva ce nu doreste, iar aceasta senzatie nu o aveam doar eu, ci si prietenii mei, la fel de inconstienti ca mine. !!!GROAZNIC!!!
Am vrut sa incep acest articol cu un exemplu cat se poate de sincer si de real, din viata mea. Dar totusi, acel incident nu m-a facut decat sa cred ca tot ceea ce se intampla in jurul nostru, se datoreaza exclusiv noua. Sunt constient ca intamplarea asta nu e chiar una explicabila complet, dar parerea mea se bazeaza pe stiinta. Atunci cand mai multe persoane reusesc sa-si adune gandurile asupra unei fapte, este foarte probabil ca acel lucru sa se intample. Totul tine de autosugestie si de puterea de concentrare. Stim cu totii ca oamenii de rand folosesc doar 10% din creier, iar alte studii arata 3%, ganditi-va ce ar insemna sa folosim mai mult cu 1%, ce am putea face. Sunt un adept al faptului ca folosirea creierului duce la evenimente paranormale. Totusi, senzatia de vinovatie nu o pot explica... si asta ma face sa am inca dubii.

Vreau sa aflu daca vi s-au intamplat si voua lucruri ciudate, intentionate sau nu, dar care sa va fi atras atentia in mod special sau care v-au dat de gandit si cum le explicat.
Cu tot curajul pe care l-am avut in seara asta, de a povesti ceea ce doar 2 persoane au aflat in 3 ani(cu exceptia celor prezenti la ritual), lansez o dezbatere si astept pareri... si mai ales exemple...

2 comentarii:

undoo spunea...

:-S do u realy wanna finish the conversation we had last night? :))

Anonim spunea...

prostii de copii!!! autosugestia nu functioneaza decat in capul fiecaruia. daca eu ma autosugestionez ca sunt slab, nu gras, cum ma arata oglinda, nu inseamna ca si slabesc hahaha