vineri, 10 aprilie 2009

Ea e o parte din mine

MUZICA... nu cred ca as putea trai fara muzica! Ascult muzica indiferent de ce se petrece in jurul meu... fie ca abia m-am trezit, ca sunt in ore sau in pauze, ca merg pe strada sau ca stau pe banca. Muzica face parte din viata mea, ca unul dintre pionii principali. Ea ma face sa ma simt bine, sa cant, sa dansez, sa fiu fericit. Nu am putut spune niciodata cu adevarat ca ma plictisesc si asta datorita muzicii.
Cum definesc eu muzica?... ei bine... muzica este o gramada de sunete aranjate in asa fel incat sa incante auzul, sunete care iti transmit sentimente, facandu-te uneori sa ajungi intr-o stare de euforie.
De ce am scris articolul asta?... pentru ca de 6 ore ascult muzica incontinuu si cu fiecare melodie pe care o ascult, devin mai vesel. Ma simt relaxat, ca si cum nimic rau nu mi se poate intampla. (Si daca erati curiosi... NU... nu sunt drogat:-w).



...dar daca stau bine si ma gandesc, muzica e un drog pentru mine... un drog care face bine...

Un comentariu:

emptysoul ♥ spunea...

nimeni nu poate trai fara muzica...ea da "culoare" vietii...