marți, 12 mai 2009

Hey Bitches!

OO DA... a trecut ceva vreme... (bine, ceva mai multa vreme) de cand nu am scris nimic. Cred ca am cateva scuze destul de intemeiate:
1. nu am mai avut chef :d
2. abia am scapat de teze (la biologie am tocit:( )
3. hello!! a venit vara!
Am sa va fac o povestire pe scurt a evenimentelor din ultimele 2-3 saptamani. Dupa cum va ziceam, am dat teze peste teze. Daca la matematica totul e logic, la biologie insa, am tocit. A trecut si teza... si (ce surpriza) acum nu mai stiu nimic. M-am certat cu parintii destul de urat, pe motiv ca am "fugit" de acasa, asta constand in faptul ca am plecat la ora 16 si am ajuns acasa la 12 urmatoarea zi fara sa dau un telefon si fara sa raspund la vreun apel (unde am fost nu conteaza :-"). Mi-e ciuda ca ei inca nu realizeaza ca majoratul ala a fost un moment de schimbare din viata mea; ma cred inca un copil. Poate au dreptate intr-o oarecare masura si de aia le-am promis ca o sa fiu cuminte (cel putin pana la facultate). Oricum sunt liber din nou, fiindca nu au stat decat o luna. URAA!!
A urmat teza la mate, apoi la info si la romana (fuck Eminescu), unde sper sa iau peste 8. Am ascultat muzica ca un posedat, m-am convins ca religia e o gogoasa cu glazura de ciocolata, am aflat ca mai mereu am dreptate cand vine vorba de oameni si am terminat primul sezon din Queer as Folk (telenovela gay :)), dar mai trece timpul). Era sa uit! Il ador pe ALEX!! 
Observ ca pe zi ce trece se face mai frumos si ca numarul calitatilor sale creste. Ma saluta (:x) si se uita in ochii mei. E asa altruist, isi imparte bucuria cu mine de fiecare data cand ma vede. Un pas mic pentru om, un pas mare pentru omenire! 


7 comentarii:

Anonim spunea...

si totusi unde ai fost?! :P haha...

Anonim spunea...

in ce clasa esti??? nu vi se pare ca adolescentii de azi au foarte multa libertate spre deosebire de generatiile trecute???
de ce crezi ca nu mai esti copil???ai cumva propriul salariu si te intretii din banii tai sau esti inca pe spinarea parintilor?? puteai sa dai si tu un telefon sa spui ca intarzii sau ceva,chiar daca minteai in legatura cu locul unde esti.

Anonim spunea...

eu am un coleg de camera si daca nu vin acasa intr-o zi sau intarzii undeva il sun si ii spun ca doar am mobil, (comunicarea nu e o problema) si el face acelasi lucru. asta nu inseamna ca ii dau raportul ce fac, pur si simplu mi se pare de bun simt sa-i spun asta. cred ca daca el nu m-ar suna sa-mi spuna ca pleaca, as fi chiar ingrijorat sa sun ca prostul si sa nu raspunda. (precizez ca el e str8, sa nu te gandesti la altceva ca nu e cazul!)

Sau spunea...

a fost sa si-o traga cu unu' cat mai discret.parintii n-ar trebui sa-si bage nasul in treburile intime ale copilului ;)

Emy spunea...

Copil nu mai sunt din momentul in care se presupune ca am discernamant, insa copilul parintilor mei voi fi mereu. E adevarat ca depind financiar de ei si probabil asta va fi situatia si in urmatorii ani.

Cat despre 'unde am fost'... nu fac parte din nici o secta, nici nu am incercat sa ma sinucid sau sa ma droghez... doar am profitat de o ocazie...

Sau spunea...

...ocazia sa si-o traga cu unu' mishto. nu mai fiti asa indiscreti!

undoo spunea...

deci in legatura cu mic ata escapada.. :-L nu inteleg de ce trebuia sa scrii asta p blog.. sa se certe toate divele alea de mai sus p tema cu cine unde si e ce ti-ai traso u? /:) :))
ma indoiesc...
oricum, ce e important e ca ,..
am avut dreptate cu mon mec a moi :>:>:>