duminică, 17 mai 2009

Clasamentul finalei Eurovision 2009

1. Norvegia
2. Islanda
3. Adzerbaijan
4. Turcia
5. Marea Britanie
6. Estonia
7. Grecia
8. FRANTA
9. Bosnia si Hertegovina
10. Armenia
11. Rusia
12. Ucraina
13. Danemarca
14. Moldova
15. Portugalia
16. Israel
17. Albania
18. Croatia
19. ROMANIA
20. Germania
21. Suedia
22. Malta
23. Lituania
24. Spania
25. Finlanda

Toate bune si frumoase doar ca Patricia Kaas ar fi trebuit sa fie printre primii 5. Norvegia a meritat sa castige. Romania poate mai mult, iar Finlanda nu era de ultimul loc... nu mai conteaza!
Mai vedem noi la anul, la Oslo!!!

4 comentarii:

Anonim spunea...

eu voiam sa castige Germania :(

Anonim spunea...

Franta in primii 5???? daca aia e melodie de Eurovision, eu nu ma mai uit la concursul asta stupid. la ora actuala nu se cauta asa ceva, aia e muzica de pe vremea maica-mii!!! Patricia Kaas NU ar fi trebuit sa participe in primul rand, vedetele deja consacrate la nivel mondial nu au ce cauta!!
Norvegia a meritat sa castige!!! :)

Emy spunea...

Da, asa-i! La cat de superba e Patricia Kaas nu ar avea ce cauta la un concurs in care se promoveaza cantareti de duzina si melodii comerciale... e perfect adevarat!

Oricum le-a dat clasa tuturor, indiferent de votul Europei... :-j

Anonim spunea...

Buna!
Te-am descoperit intamplator;ma cheama la fel ca pe tine Emy(Emy G.Juravsky) doar ca sunt tipa si sunt lesbi,locuiesc in Londra.
Ma poti vedea in poza si videoclip in arhiva blogului meu.Am sa te citesc de azi inainte imi place cum scrii.
Bravo!