miercuri, 25 februarie 2009

Râzi! :))

Nu cred ca exista vreo cineva care sa nu rada, sau macar sa zambeasca o data pe zi. Eu rad cand ma trezesc, la scoala, cand ma culc, oriunde. Am invatat de la cineva ca daca incepi dimineata cu zambetul pe buze, ziua va fi mult mai usoara.
Ma trezesc, deschid PC-ul si apoi intru pe net. Prima oara dau search pe Google la bancuri... si asa imi incep fiecare zi. Va spun cu sinceritate ca in ziua in care nu rad, o duc prost de la inceput pana la capat.
Am sa va povestestesc o intamplare pe care o veti percepe cum vreti...

Eram in ora de fizica, avand mereu acel gol in stocam, din cauza fricii de ascultare. Am avut ghinionul sa am o profesoara nu tocmai un inger, ci mai degraba... (mu ha ha). Si... s-a intamplat! "Nr. 12 la catalog, sa vina sa ne arate cum se reflecta lumina intr-o oglinda concava!". Eram terorizat, nu invatasem absolut nimic, si ceea ce mai stiam uitasem cand m-am uitat la tabla neagra. Stateam si ma uitam la profa si nu stiam ce sa raspund cand ea punea cate o intrebare. La un moment dat un coleg a cerut voie sa arunce ceva la gunoi, si supriza a fost ca s-a impiedicat si a cazut. Am izbucnit toti in ras, inclusiv vipera(profa). Dupa ce apele s-au mai calmat, vipera si-a adus aminte ca are pe cineva in colti si ca trebuie sa isi termine prada. In mod ciudat am stiut sa ii raspund la prima intrebare, apoi la urmatoarea. Cand ma uitam la fata viperei aveam o sadisfactie imensa fiindca vedeam cum se oftica. Nu s-a lasat si si-a scos "frumoasa" ei culegere neagra si a inceput sa dicteze... culmea... stiam problema!... o facusem acasa. La sfarsit a zis "Bine, treci la loc! Nota ta pentru astazi e 9" si nu s-a putut abtine "... cu indulgenta.". 9 la fizica era o nota colosala, fiind nota celor de la olimpiada.
Eu cred ca am avut noroc, iar acest noroc s-a datorat rasului si faptului ca m-am inveselit. Poate a fost si autosugestie, dar cert este ca vipera tot vipera ramane...

Radeti, bucurati-va, chiar daca sunteti tristi! Lasati-i pe cei din jur sa va inveseleasca, nu-i alungati!
Doar urmariti filmuletul! 76 milioane vizionari e ceva:))

2 comentarii:

undoo spunea...

bv ma.. bv...
intradevar dak incepi o zii cu un zambet iti emrge mai bine
si io o stiu din proprie experienta... in schimb plodu ala ma streseaza ~X(
urasc copii o:)
tineo tot ase

emptysoul ♥ spunea...

de obicei eu rad si atunci cand plang...( as vrea eu...incerc sa ma binedispun singurica)