luni, 23 februarie 2009

Daca ar fi sa aleg?

V-ati pus vreodata intrebarea "Daca mi-as putea alege orientarea sexuala, ce as alege?". Raspunsul meu e simplu "As fi vrut sa fiu hetero.".
Am trecut, ca toti cei ca mine, prin crunta faza de negare a ceea ce sunt. Am avut perioade cand nu mai puteam manca sau cand nu vroiam sa vad pe nimeni. Apoi am incercat sa fiu cu cat mai multe fete si sa imi spun "Uite, vezi ca-ti place?", dar in adancul inimii simteam ca ma mint si ca ceea ce fac e total gresit.
Nu puteam sa traiesc impacat cu mine, iar gandul la colegul meu de banca sau la tipul de la clasa de alaturi, ma infiora si ma intrista si mai tare. Astfel, dupa o perioada de 2 ani am strans in mine toate secretele si nimeni nu a stiut pana anul trecut, cand m-am dezlantuit.
Vreau sa va zic ca parintii mei nu stiu inca, dar cred ca in viitorul apropiat vor afla si ei. Cert este ca aceasta descarcare de energii negative ce am acumulat-o timp de 2 ani mi-a facut si un bine. M-a facut pana la urma sa inteleg ca sunt la fel ca ceilalti.

Revenind de unde am plecat... mi-as dori sa fiu hetero fiindca mi-as dori sa cunosc ce inseamna sa iti placa cu adevarat sexul opus, alaturi de care sa petreci o viata si sa iti intemeiezi o familie.
Insa orientarea nu ti-o alegi si de aceea, acum, o pot spune din adancul sufletului "Sunt Gay!" si ma bucur.

Niciun comentariu: